FAQ – Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wszystkie prace to oryginały?
Większość prac to oryginały stworzone od początku do końca osobiście przeze mnie.
Grafiki artystyczne powstają są w limitowanych edycjach i najczęściej każdy egzemplarz delikatnie różni się między sobą. Wszystkie są oryginałami sygnowanymi odręcznie.
Reprodukcje graficzne to autorskie projekty wykonywane cyfrowo lub w technikach łączonych. Każdy wydrukowany egzemplarz jest odręcznie sygnowany.

2. Czy mogę złożyć zamówienie prywatnie?
Tak. W tym celu proszę o kontakt mailowy na kontakt@lukawsztuce.pl.

3. Czy mam prawo do reklamacji i zwrotu?
Tak, zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumenta. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu.

4. Czy organizowane są promocje?
Tak. Polecam śledzić Lukę w Sztuce na mediach społecznościowych. Informuję tam o wszystkich promocjach, kodach rabatowych i specjalnych ofertach.

5. Ile trwa realizacja zamówienia?
W większości przypadków, czyli prac gotowych, czas wysyłki wynosi do 3 dni roboczych.
W przypadku zamówień indywidualnych termin podlega wspólnym uzgodnieniom.

6. Czy zakupiony obraz można odebrać osobiście?
Jest taka możliwość pod warunkiem wcześniejszej konsultacji telefonicznej.

7. Jaki jest koszt wysyłki na terenie Polski?
Wysyłka na terenie Polski jest bezpłatna.

8. Jaki jest koszt wysyłki na terenie Unii Europejskiej?
Jest to stała stawka i wynosi 70 zł.

9. Co wpływa na cenę dzieła?
Wpływ ma kilka czynników, mianowicie:

  • podatek dochodowy;
  • opłaty pośrednika płatności;
  • materiały plastyczno-techniczne użyte w pracy;
  • rzadkość i zaawansowanie techniki wykonania;
  • czas poświęcony na wykonanie pracy;
  • unikatowość lub wielkość nakładu;
  • rezultat ostateczny – wartości estetyczne, tematyka, problematyka;
  • certyfikat autentyczności;
  • wynagrodzenie dla osób zaangażowanych w inicjatywę Luki w Sztuce;
  • materiały pakowe;
  • najczęściej koszty przesyłki są wliczone w cenę podstawową produktu, chyba, że oferta stanowi inaczej.